Продавець TurboStar розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
108 відгуків
+380 (97) 695-68-64
+380 (93) 695-68-64
Київ, Україна
Комплектующие для ремонта турбокомпрессоров. Ремонт и продажа турбин.
Кошик

ЗАМІНА ПРОКЛАДКИ ТУРБІНИ: КОЛИ ПРИХОДИТЬ ЧАС?

ЗАМІНА ПРОКЛАДКИ ТУРБІНИ: КОЛИ ПРИХОДИТЬ ЧАС?

ЗАМІНА ПРОКЛАДКИ ТУРБІНИ: КОЛИ ПРИХОДИТЬ ЧАС?

 

У цій статті ми розглянемо, як відбувається заміна прокладки турбіни: коли приходить час? Для цього детальніше розберемо, з яких елементів складається система турбонаддува:

  • Равлик турбіни;
  • Ротор;
  • Крильчатка компресора;
  • Підшипники;
  • Ущільнювачі;
  • Сервопривід;
  • Сопло;
  • Опора;
  • Випускні клапани;
  • Прокладки.

Прокладка перешкоджає виникненню протікання машинного масла в робочу систему турбокомпресора. Вона виконує роль герметизатора в олійних магістралях, які знаходяться всередині повітроводів і вихлопних систем. Так як турбіна працює при високих температурних режимах, деталь виготовляється з вогнетривких матеріалів. Ринок автотоварів пропонує паронітові, металеві або металлоасбестовые моделі.

ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРОКЛАДОК ПІД АВТОМОБІЛЬНОЇ ТУРБІНОЮ

Замена прокладки под турбиной должна производиться обязательно и вовремя. Так как при прогорании или при износе детали, она теряет свои защитные свойства, и в двигателе начинаются утечки газов или воздушных масс. В результате чего КПД турбонагнетателя падает и снижаются показатели мощности автомобиля, а за счет усиления вибрации наблюдаются посторонние шумы.

Якщо ж прогорає або деформується прокладка в районі масляних магістралей, то з'являється протікання мастила на вузлах турбокомпресора. При виявленні слідів масла при підкапотному огляді, необхідно терміново пригнати машину на СТО. При масляному голодуванні рухати швидко виходить з ладу, що загрожує серйозними наслідками для машини і водія.

Некоторые водители вместо того, чтобы произвести замену прокладок, пытаются смонтировать фланцы турбины на герметики. И хотя данный материал огнеупорный, но при таком «ремонте» изменяются положения фланцев или же сужается сечение, что приводит к закупорке масляных магистралей. Итогом становится некорректная работа всего агрегата и его достаточно скорая поломка.

Інші ж автовласники при технічному обслуговуванні турбокомпресора просять не міняти прокладки. Це також стає причиною того, що машинне масло проникає всередину турбіни, згорає і не виконує своїх функцій, а гарячі вихлопи сприяють деформації крильчатки і підшипників. Тому по закінченню певного часу водієві знову доведеться відвідати автосервіс, але вже викласти більш круглу суму за ремонт.

При заміні зношених запчастин турбонагнітача, чищення окремих елементів і балансування, недоцільно залишати стару прокладку.

КОГДА НЕОБХОДИМО ПРОИЗВЕСТИ ЗАМЕНУ ПРОКЛАДОК?

Если во время управления автомобилем вы обнаружили следующие признаки:

  • Потеря мощности и увеличение времени при разгоне;
  • Резкое увеличение расхода масла и топлива;
  • Посторонние шумы: металлический скрежет;
  • Выхлопы черного, серого или синего цвета.

Срочно загоняйте ТС на СТО. При этом можно обнаружить на поверхности турбины и крыльчатки следы смазки. 

Самостоятельно производить замену прокладки без соответствующего опыта довольно рискованно, так как требуется демонтаж и разборка турбокомпрессора, а такая работа не каждому водителю под силу.

Заміна прокладки турбіни: коли приходить час - Centr Turbin

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner