ЗАМІНА ПРОКЛАДКИ ТУРБІНИ: КОЛИ ПРИХОДИТЬ ЧАС?
ЗАМІНА ПРОКЛАДКИ ТУРБІНИ: КОЛИ ПРИХОДИТЬ ЧАС?
У цій статті ми розглянемо, як відбувається заміна прокладки турбіни: коли приходить час? Для цього детальніше розберемо, з яких елементів складається система турбонаддува:
- Равлик турбіни;
- Ротор;
- Крильчатка компресора;
- Підшипники;
- Ущільнювачі;
- Сервопривід;
- Сопло;
- Опора;
- Випускні клапани;
- Прокладки.
Прокладка перешкоджає виникненню протікання машинного масла в робочу систему турбокомпресора. Вона виконує роль герметизатора в олійних магістралях, які знаходяться всередині повітроводів і вихлопних систем. Так як турбіна працює при високих температурних режимах, деталь виготовляється з вогнетривких матеріалів. Ринок автотоварів пропонує паронітові, металеві або металлоасбестовые моделі.
ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРОКЛАДОК ПІД АВТОМОБІЛЬНОЇ ТУРБІНОЮ
Замена прокладки под турбиной должна производиться обязательно и вовремя. Так как при прогорании или при износе детали, она теряет свои защитные свойства, и в двигателе начинаются утечки газов или воздушных масс. В результате чего КПД турбонагнетателя падает и снижаются показатели мощности автомобиля, а за счет усиления вибрации наблюдаются посторонние шумы.
Якщо ж прогорає або деформується прокладка в районі масляних магістралей, то з'являється протікання мастила на вузлах турбокомпресора. При виявленні слідів масла при підкапотному огляді, необхідно терміново пригнати машину на СТО. При масляному голодуванні рухати швидко виходить з ладу, що загрожує серйозними наслідками для машини і водія.
Некоторые водители вместо того, чтобы произвести замену прокладок, пытаются смонтировать фланцы турбины на герметики. И хотя данный материал огнеупорный, но при таком «ремонте» изменяются положения фланцев или же сужается сечение, что приводит к закупорке масляных магистралей. Итогом становится некорректная работа всего агрегата и его достаточно скорая поломка.
Інші ж автовласники при технічному обслуговуванні турбокомпресора просять не міняти прокладки. Це також стає причиною того, що машинне масло проникає всередину турбіни, згорає і не виконує своїх функцій, а гарячі вихлопи сприяють деформації крильчатки і підшипників. Тому по закінченню певного часу водієві знову доведеться відвідати автосервіс, але вже викласти більш круглу суму за ремонт.
При заміні зношених запчастин турбонагнітача, чищення окремих елементів і балансування, недоцільно залишати стару прокладку.
КОГДА НЕОБХОДИМО ПРОИЗВЕСТИ ЗАМЕНУ ПРОКЛАДОК?
Если во время управления автомобилем вы обнаружили следующие признаки:
- Потеря мощности и увеличение времени при разгоне;
- Резкое увеличение расхода масла и топлива;
- Посторонние шумы: металлический скрежет;
- Выхлопы черного, серого или синего цвета.
Срочно загоняйте ТС на СТО. При этом можно обнаружить на поверхности турбины и крыльчатки следы смазки.
Самостоятельно производить замену прокладки без соответствующего опыта довольно рискованно, так как требуется демонтаж и разборка турбокомпрессора, а такая работа не каждому водителю под силу.