ВИДИ І МЕТОДИ РЕМОНТУ ТУРБІН
ВИДИ І МЕТОДИ РЕМОНТУ ТУРБІН
На нашому підприємстві «TurboStar» виконуються різні види і методи ремонту турбін в залежності від типу поломки і самої моделі силового агрегату. Ми використовуємо сучасне обладнання для діагностики, яка дозволяє розпізнати проблему навіть на початкових стадіях. СТО оснащені стійками та іншими інструментами, які дозволяють виконати своєчасні і якісні ремонтні роботи. На всі свої послуги даємо гарантію. Подробиці ви можете дізнатися у наших менеджерів за контактними телефонами або у працівників автосервісу у вашому місті.
ОЗНАКИ НЕСПРАВНОГО СИЛОВОГО АГРЕГАТУ
Ось список основних ознак, коли варто загнати автомобіль в сервіс на діагностику і ремонт:
- Високий витрата масла;
- Втрата потужності, особливо на максимальних обертах;
- Сторонні шуми і свисти. Найчастіше при розгоні машини;
- Синій, чорний або темно-сірий вихлопний дим.
ЯКІ ІСНУЮТЬ ВИДИ РЕМОНТУ ТУРБОНАГНІТАЧА?
Фахівці нашої компанії виконують наступні види ремонту турбіни:
- Частковий. Як правило, це заміна зношених деталей турбокомпресора. Найчастіше заміну підлягає картридж;
- Капітальний. Це повна розбирання силового агрегату, заміна вала і геометрій, крильчаток і підшипників (якщо необхідно). Іноді він настільки серйозна, що потрібна повна заміна турбіни.
При заміні окремих запчастин, ми пропонуємо нашим клієнтам тільки сертифіковану і якісну продукцію. Жодних китайських підробок, які виходять з ладу буквально відразу після закінчення гарантійного терміну, тільки оригінальні деталі, схвалені виробниками турбокомпресорів.
Як проводяться ремонтні роботиДля початку механіки проводять комп'ютерну діагностику, щоб виявити причини проблеми. Їх може бути кілька: зношеність картриджа, розгерметизація масляних клапанів, тріщини корпусу і так далі. Після спеціалісти обережно розбирають турбіну, очищаючи її ділянки від мастила і бруду за допомогою піскоструминної технології.
Пошкоджені ділянки і деталі замінюються на нові. Після проводиться балансування ротора. Після закінчення регулювання агрегат збирається, але без равлики і штуцера. Це один з етапів підготовки перед установкою устаткування на балансувальний стенд.
Потім виконується процедура балансування вже на стенді, який робить близько 20 тисяч обертів у хвилину. Тестування відбувається приблизно годину. Але точний час залежить від пристрою, тому механік встановлює його в індивідуальному порядку.
Після турбіна піддається остаточній калібрування. І тільки тоді спеціаліст встановлює сердечник, поєднуючи його з равликом.
Чому так важлива правильна балансування пристрою?Незбалансований турбокомпресор вже через кілька кілометрів пробігу може вийти з ладу повторно. Тому наші фахівці завжди якісно і ретельно виконують балансування, адже навіть невелике втручання в пристрій агрегату руйнує технічний баланс обладнання. Особливо до цього «чутливі» вал і ротор.
Під час налагодження турбокомпресора вал приводиться в рух повітряними потоками, тому його робота наближена до експлуатаційних умов. До компресорного колеса підступає нагріте машинне масло, щоб зробити тестування герметичності запчастини.
Тому, якщо ви хочете бути впевнені в якості ремонту вашого автомобіля, звертайтеся до нас – в «TurboStar».